Ilona Adamska zagłębiła się w świat męskich przemyśleń na temat płci pięknej. Zebrany przez dziennikarkę materiał ukaże się wkrótce w postaci książki.

Czasy się zmieniają, lecz każde nowe pokolenie kobiet chce znać odpowiedzi na te same pytania: co o kobietach myślą mężczyźni, co w nich cenią, czego nie mogą znieść? Gdy zaś odpowiedzi udzielają znani i lubiani panowie wówczas tym większa jest przyjemność z poznania ich opinii. Ich zgromadzeniem zajęła się Ilona Adamska, dziennikarka specjalizująca się w wywiadach z polskimi i zagranicznymi gwiazdami, redaktor naczelna magazynu „Imperium Kobiet”. Przeprowadziła cykl rozmów z interesującymi mężczyznami ze świata sztuki, biznesu, polityki, sportu, którzy w zabawny, ale i wzruszający sposób opowiedzieli o kobietach swojego życia czy o najpiękniejszych wspomnieniach, a także podzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat kobiet w ogóle.

Książka, gromadząca wszystkie wywiady, której premiera zbliża się wielkimi krokami, będzie stanowić jednak nie tylko miłą lekturę i rozrywkę – przyświeca jej także inny cel: aż 50% dochodu ze sprzedaży książki trafi na konto łódzkiej Fundacji „Krwinka” pomagającej dzieciom zmagającym się z nowotworami. –Dzięki książce, która łączy interesującą dla wielu kobiet tematykę i zajmujących bohaterów, chcemy zgromadzić fundusze potrzebne na rehabilitację dzieci, przejazdy na trasie klinika – dom oraz na pobyt rodziców w hotelach przyszpitalnych – mówi Ilona Adamska. Udział w projekcie zadeklarowali między innymi Andrzej Pągowski, Artur Partyka, Przemysław Saleta, Marcin Kwaśny, Daniel Wieleba, Maciej Jachowski, Emilian Kamiński, Andrzej Krzywy, Andrzej Nejman, Grzegorz Wons, Jacek Borkowski, Krzysztof Pieczyński, Paweł Deląg, Daniel Olbrychski, Ryszard Rembiszewski, Piotr Tymochowicz, Krzysztof Hołowczyc, Andrzej Saramonowicz, Sabor Czarnota, Łukasz Zagrobelny, Artur Chamski, Paolo Cozza, Jan Kulczyk czy Ryszard Krauze.

Dobór bohaterów reprezentujących tak różnorodne dziedziny życia z pewnością uczyni książkę interesującą dla wielu osób. –I o to właśnie chodzi! Chcemy by jak dotarła do jak najszerszego grona osób. Chcę by była ciekawą lekturą, inspirującą i dającą wiele przyjemności wszystkim czytelnikom, a z drugiej strony bardzo mi zależy by zgromadzić jak największe fundusze na rzecz potrzebujących pomocy dzieci – deklaruje Ilona Adamska. Mocno trzymamy kciuki, Modny Kraków objął książkę patronatem medialnym.

(WP)

 
Wesprzyj nas